måndag 29 augusti 2011

"Im a hurtbulle"

Först vill jag skriva GRATTIS!!! Till finaste paret som nu fått en otroligt söt liten bäbis!

************************
Kom precis hem från en superskön kvällspromenad, jag tog mig ut trots att klockan började närma sig 20.00. Det är sensation för att vara jag, jag som tycker att det är ett sent klockslag för att vara ute och härja, men jag tog mig ut och det var såå himla skönt.

Jag börjar verkligen tycka om dom här promenaderna, och jag tycker jättemycket om när det syns på vågen att mitt kämpande lönar sig.

Imorse stod vågen på -0.7kg *nöjd* (Detta är sen förra måndagen)

Jag har nu 1.8kg kvar till mitt första delmål, och jag känner att jag snart är där! Yey! Känns ju sjukt bra detta måste jag säga, jag kämpar vidare och når snart mitt delmål.

Jobbet känns lite bättre nu, idag kändes det lite extra bra. Men det var nog bara för att jag fick mig så härligt goda nyheter imorse så jag har bara varit lycklig och glad hela dagen. Får se hur resten av veckan kommer bli, har två korta dagar den här veckan vilket känns SJUKT skönt!

Nu ska jag slappa i soffan innan det är dags att somna på kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar