torsdag 4 augusti 2011

Är jag konstig?

Jag kanske är lite knepig enligt vissa, envis, velig och vet inte alls vad jag vill med livet. Jag har kommit på att jag är precis allt som folk kanske tycker om mig, framförallt är jag otroligt velig i mina beslut om livet. Jag har absolut ingen aning om vad jag egentligen vill med livet, det är både skrämmande och skönt på samma gång.

Jag vill ta en dag i taget och se vad som händer och jobba mig framåt. Jag upptäcker många gånger att jag fastnar i dagdrömmar om hur livet var förut, och hur jag ville att livet skulle se ut nu fast mina tankar då. Hmm, det där lät ju bra jäkla svamligt men ja. Jag fattar ju vad jag menar ialla fall.

Jag har varit med om så otroligt mycket i mitt ganska så korta liv, och mycket har jag gjort för att retas med folk, mycket att jag gjort utan att tänka mig för och otroligt mycket har jag gjort när jag tänkt igenom det millioner gånger. Mycket av det jag gjort har funkat, det har klurat ut sig till det bästa medan andra saker vill jag helst bara låsa in någonstans och slänga bort nykeln.

Jag är envis och velig och det är inte alltid den bästa kombinationen, men det har funkat...Men hur länge kommer det att funka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar