lördag 23 juli 2011

Uti skogen ska vi gå


Idag blev det en väldans lång tur i skog och mark här kring Gävle. Var ute i tre timmar (vilket resulterade i 1,4mil) och traskade upp för berg (det kändes som det när det var så mycket stenar) och ner för backar, ut på leriga stigar och upp i utkikstorn så jag såg ut över vattnet. Det har varit väldigt trevligt och mysigt och det blev många fynd.

Cizzi hittade den fina fyrklövern som visas på bilden, själv hittade jag tre. HiHi. Blev tyvärr ingen bild på dem så jag lånar Cizzis (dock har jag gjort om och fixat till den lite grann). Jag älskar att leta fyrklöver, bara det är ju en utmaning här i livet. Och bara iår har jag lyckats hitta fem stycken. Wohoo!!

Jag lyckades även fatta ett beslut där ute i skogensom känns otroligt bra. Den friska luften och användningen av kropp och själ gjorde mig gott, det var precis vad jag behövde. Jag är övertygad om att detta kommer bli så himla bra.

Kvällen avslutas med en tallrik hallon och film!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar