måndag 25 juli 2011

Inga mer piller.

Jag håller på att bli galen rent ut sagt, sista pillret av dom där hemska sakerna tog jag igår, inte igen. Fy! Natten har jag spenderat i soffan framför tvn med väldigt mycket brist på sömn, och som kroppen har kliat, fy fasen säger jag bara. (Det kliar även nu men det är värre på nätterna)

Häromnatten när jag skulle somna var det också svårt men jag somnade till slut, men det var riktigt jobbigt. Det blev till och med jobbigt att andas och det har jag aldrig varit med om förut så det kändes ju lite läskigt.

Eftersom sömnen inte ville infina sig sökte jag omkring på internet om biverkningar på dessa piller läkarn velat trycka i mig, och det är kanske 2% av alla som jag läst använt dessa som inte haft problem. Lyckades även hitta bipacksedeln som var med och där stod det klart och tydligt om alla biverkningar och jag har varenda en, och hade man någon av dem skulle man genast sluta. Så det har jag bestämt nu att jag gjort, det kommer inte in några såna piller i min kropp igen. Fasen det är ju otäckt.

I övrigt har jag haft en mycket bra dag. Jag tackade jag till ett annat jobb som känns så mycket bättre och beslutet kändes ännu mer rätt när chefen mer eller mindre jublade i telefon. Så den 11 augusti börjar jag jobba och det känns både pirrigt och spännande. Jag kommer utmana mig själv och det känns otroligt spännande.

Haft en tokbra dag med maten idag också, har bara gjort bra val idag. Jag är hur bra som helst! Tur jag har vänner som inspirerar till att få bort sockermonstret. HiHi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar