tisdag 12 juni 2012

Dagen mitt i veckan

Och här sitter jag efter en hel natts superskön sömn, två nätter i rad nu har jag fått sova jätteskönt och det märks på morgonen. Jag är en helt annan människa när jag får sova, jag är helt klart en sovmänniska, inget snack om saken.

Tror att jag sov extra gott efter spinningpasset jag och Märta var på, det var otroligt jobbigt men jag tog mig igenom hela och svetten rann och pulsen var tokhög. Jätteskönt. Ikväll blir det ett boxpass för Märta och ett aerobicspass för min del, ska bli skoj och det är så skönt att ha kommit igång igen.På torsdag blir det vila eftersom det antagligen kommer bli en hård helg med vedhuggning och risresning, det är ju träning på hög nivå det.

Men det absolut bästa under gårdagen var när jag fick sova en stund i Märtas knä, jag var helt slut när jag kom hem från jobbet och skulle bara ligga ner en liiiten stund. Vipps så hade jag sovit en halvtimme, jag kan inte låta bli att tycka att det är den tryggaste platsen på jorden. I hennes famn! Lycka!

Idag är en ny dag, dagen mitt i veckan och snart är det helg. Då bär det av till Falun för skogshuggarhelg och det ser jag fram emot.

Nu ska jag ta mig iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar