tisdag 22 maj 2012

Livet tar fart

Att sitta med ett härligt pirr och fjärilsrus i magen känns så fantastiskt underbart. Livet tog verkligen fart denna dag och jag ser fram emot vad framtiden har att erbjuda men ska riktigt njuta av nutiden, precis som den är just nu denna sekund. Varje sekund ska jag njuta!

Jag kan också erkänna att jag sitter och är lite rörd just nu, jag sitter och tittar på Det kungliga dopet, lilla prinsessan döptes tidigare idag och eftersom jag jobbade så kunde jag inte se det. Och jag må vara löjlig och vissa kanske tycker att jag är en smula patetisk bara för att jag tycker det är så vackert, men så är det. Jag kan inte låta bli att bli lycklig och glad för deras skull, att se Viktoria och Daniels kärlek till varandra tycker jag är fantastiskt. Sen att jag har en sambo som ser helt annorlunda på saken det är en annan femma, hon förstår bara inte. HaHa.

Jag är otroligt lycklig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar