tisdag 15 maj 2012

Händelserik natt

Natten blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, man ska ju sova på nätterna är det tänkt. Men istället blev det till att tillkalla ambulans och åka iväg med Märta till akuten. Jag vaknade av ett hemskans ljud från henne, hon fick ingen luft och det såg riktigt otäckt ut, 112 nästa!

Men som tur var visade det sig att det inte var någon fara, jag var så jäkla orolig och rädd ett tag. Jag tänkte att nu förlorar jag henne, min älskade Märta! Hon får inte försvinna!

Vi kom hem runt tre halv fyra inatt så det blev till att vara hemma från jobbet idag, skönt har det varit, då har jag kunnat ha lite koll på Märta så hon inte fått nått återfall. Men jag har varit så himla trött idag men inatt har jag planerat att vi ska sova.

Rädd till tusen var jag inatt så jag har nog befunnit mig lite i chock idag. Och jag är så glad att allt är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar