söndag 1 april 2012

Så där så det pirrar i magen

Just nu känns livet så där lätt och luftigt som livet ska kännas, jag svävar på moln dagligen. Och allt tack vare en viss person, min ärta, MärtaÄrta!

En fantastisk person som inspirerar och influerar mig på massa olika sätt och jag älskar´t. Livet har vänts upp och ner men på ett underbart sätt och framtiden kommer med en rasande fart. Och jag längtar och ser fram emot det ivirigt.

Jag har börjat tänka om, visst att jag tänkt att jag lever bara en gång tidigare men nu tar jag tankarna och funderingarna mer på allvar och tänker göra en sak som jag drömmer om varje dag att få göra. Vad det är kommer jag skriva om sen, när drömmen faller in. Spännande är det!

Jag kunde aldrig ana att livet kunde vara så spännande och underbart som det faktiskt är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar