tisdag 6 december 2011

Oh my!

Har nyss upplevt de mest fantastiska timmarna i mitt liv. Konserten var det mest otroliga jag upplevt i mitt liv och jag är så himla glad att jag köpte biljetter och tog mig iväg.

Sarah har allt, humor, utstrålning och en jäkla röst som måste vara en utav de bästa i denna värld! Hon har verkligen allt man behöver ha. Vackrast av alla var hon även denna kväll som många andra kvällar!

Jag hade även turen att än en gång höra henne sjunga den fantastiska sången Kärleksvisan, och jag rös från topp till tå och självklart kom tårarna. Jag kände hur de sakta rann ner för min ena kind. Sarah berör rätt in i hjärtat och det känns som att hon sjunger bara för mig när jag hör henne. Det är artisteri på hög nivå!

Känslosam och underbar kväll som jag alltid kommer att minnas djupt in i hjärtat. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar