fredag 23 december 2011

Hurra Hurra för Pappsen idag

Idag är det bästa pappsens födelsedag  Grattis Grattis, och ska jag bege mig mot Sandviken om ett tag för att fira.

Jag har köpt mig en ny fin tröja som jag ska ha på mig i afton, den är verkligen inte alls min stil men jag tycker själv att jag passar rätt så bra i den. Den är väldigt tjejig och jag brukar inte klä mig i sånt, men det funkade på mig det med.

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket vettigt, diskat och plockat lite, slagit in julklapparna så nu ligger de redo i en påse i hallen. Onödigt att slå in dem egentligen när ungarna bara river upp dem ialla fall... Oj vad jag lät gammal där nu.

Tog mig en tur ner på stan och köpte lite hårfärg och nya kläder då, gick omkring och tittade på alla stressade människor och bara kände ett lugn i hela mig. Ingen stress, ingen panik och jag bara gick där och mådde bra. Tog allt i min takt och provade lite kläder innan jag hittade rätt. Har hittat massor som jag hoppas kommer vara med på mellandagsrean *shopping*

Har ätit massor med julskinka idag och druckit massa julmust, det är ju sååå himla gott. Jag skulle kunna leva på det, så gott är det. Jag längtar lite tills imon, inte för att det är just julafton utan för maten, jag har längtat hur länge som helst nu efter julmat. Gottaste som finns och jag ska äta massor så jag inte behöver äta på hela nästa år!

Nu orkar jag inte skriva mer, lite soffhäng innan jag går till bussen.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar