söndag 18 december 2011

Bästa pappa fixar!

Vad gör man när man ser en jättefin sänggavel som man bara MÅSTE ha, men som kostar på tok för mycket pengar för att man ska ha råd att kunna köpa den...? Jo man frågar bästa pappa. Och har man tur som jag har nu då att jag har världens bästa pappa så är han så himla snäll att han snickrar ihop en till mig.

Resultatet ser ni nedan!




Bild 1: Omålad
Bild 2: Den har fått ett antal lager med vit färg på sig


Men vad gör man om man inte alls är nöjd med sin dvd-förvaring i dagsläget? Man vill bara kräkas på det för alla (underbara) filmer syns och tar en massa energi av en.

Jo man ritar en egen och frågar pappa om han vill bygga det åt mig, och resultatet ser ni på bilden här nedanför. Jag är såå himla nöjd. Det är dock inte färdigmålat än men jag kunde inte hålla mig ifrån att visa hur det ser ut för jag är grymt nöjd.

Bakom hönsnätet kommer det sättas ett tunt vitt tyg som döljer filmerna lite grann, kommer bli så fint. 





Jag har världens bästa pappa och att få ha möbler som han har byggt här hemma känns så himla häftigt på nått vis. Blir nästan lite rörd här hemma när jag tänker på det.

Bästa pappa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar