måndag 17 oktober 2011

Tillbaka igen

Äntligen kunde jag ta mig en rask promenad utan att hosta ihjäl mig, blev lite hosta när jag kom hem men inget som ett glas vatten och en halstablett kunde fixa. Och det känna huur skönt som helst, nu är jag åter igen tillbaka där livet ska vara, ute i luften med promenadskorna på!

Jag har varit sjukt trött idag, har känt flera gånger under dagen att jag skulle kunna lägga mig på nån utav sofforna vi har och sova en stund. Men dagen har gått fort så det har ju varit skönt ialla fall. Och imorse när jag var på väg till jobbet hände två bra saker:

1: Jag hittade 20kr på backen
2: När jag satt på bussen såg jag tre stora älgar alles vid vägkanten

Så det har varit en helt okej dag ändå och jag kommer sova gott inatt tror jag. Speciellt nu när jag fått en promenad också. Lite mat i magen och soffmys är som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar