lördag 8 oktober 2011

Försäljning av prylar pågår!

Jag fortsätter att sälja iväg delar av mitt hem, bit för bit försvinner det sakta men säkert och det känns så himla bra. Det börjar minska och jag längtar tills varenda liten pryl av det som ska säljas är sålt, nu orkar jag inte med att se sakerna längre. TOMT, ska det vara när det är klart. Hehe!

Idag har jag till exempel sålt iväg två hyllor som aldrig kommer att komma upp på mina väggar och även pärlor med tillhörande plattor. Tänk att man kan sälja precis vad som helst, och imon kommer jag bli av med lite kläder och andra hyllor. Till och med små krukor kommer jag ev bli av med imorgon. ALLT går att sälja bara man vill, och jag vill.

Tar inte många kronor för sakerna men det är inte det som är poängen heller, jag vill bli av med sakerna och det är egentligen bara ett plus att jag får in lite pengar för dem. Spargrisen blir glad och min själ mår kanon!

Min plan är att det som inte säljs ska skänkas iväg till Erikshjälpen och Röda Korset, då gör jag en god gärning också mitt i allt så det känns ju lite bra det med måste jag säga. Har vissa saker som jag vet att jag inte kommer få sålt som jag ev ska orka gå iväg med redan imorgon. Gamla sängkläder och sånt kraffs, kanske nån kan
använda det till nått spännande.

Helt otroligt hur man kan må bra av göra sig av med saker som tynger en som alla dessa saker tynger mig, för varje sak som lämnar lägenheten så försvinner en sten från hjärtat... Det känns verkligen jättebra! Du borde prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar