tisdag 26 juli 2011

Jag tycker om att ha rätt.

Jag måste erkänna att jag älskar att ha rätt, speciellt när jag vet att jag har rätt. Nu på förmiddagen har jag bråkat med A-kassan och tänka sig, jag hade rätt från början. Jag skulle få ersättning för 4 dagar istället för de korrekta 9 dagarna, men det tyckte jag inte stämde. Och mycket riktigt, det var dom som hade gjort fel.

YES!!

Men jag får leva otroligt fattigt en vecka till men det kan det vara värt när jag fick rätt. Dom ville minsann få det till att jag hade gjort fel men icke, jag satt med alla papper framför mig och då var det bara för dom att inse att dom hade klantat sig på vägen. Sweet!

Hade det inte varit för att jag fick sova heela natten inatt hade jag nog inte orkar bråka med dom och bara accepterat och låtit det vara. Det är skönt att sova, jag älskar att sova och det var så otroligt skönt att få sova inatt. Somnade utan några som helst problem och kliandet har redan börjar försvinna då jag inte tagit nå piller. Blir nog bra det här till slut också.

Ställde mig på vågen också, och utan några stora ansträningningar har jag gått ner 0.7kg på en vecka och det känns så himla bra. Idag är en dag då jag är otroligt stolt över mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar