fredag 29 juli 2011

Fredag!

Idag har det varit fredag hela dagen, eftersom jag fortfarande är ledig så sov jag rätt länge och det var ju hur skönt som helst. Började dagen med en promenix som ledde mig ner till Coop (tänkte skriva Prix bara för att rimma men nej) och där fick jag hämta ut mitt stora paket. HiHi. Där i låg det massa Gossip Girl... Ja jag har blivit besatt av den serien. Hur bra som helst!!

Har haft det superbra idag, kroppen känner sig friskare än på länge och själen känner sig mer hel än vad den gjort på ett bra tag. Jag tror att kroppen mår bra nu på grund av att jag slutat med dom där hemska pillren som läkaren tyckte jag skulle prova, och att maten är helt ändrad nu. Visst jag har "fuskat" och ätit glass dom dagar det varit varmt, men ändå har det hänt saker med kroppen och nu är det som det ska vara och det kommer bara bli bättre.

Själen...Ja den känner sig lugn.

Imorgon åker jag ut till stugan och ska umgås med familjen. Jag har inte varit i stugan på jättelänge nu av naturliga själ och det känns lite pirrigt att åka ut dit men samtidigt ska det bli skönt att få komma ut till paradiset igen.

Nu fortsätter fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar